piatok 3. decembra 2010

RBR track modelling MKurek: Postup prác na trati PEKLO

RBR track modelling MKurek: Postup prác na trati PEKLO: "2.12.2010 - Modelovanie trate 100 % - Texturovanie 100 % - Objekty na trati 100 % - Kolízne objekty 100 % - ..."

4 komentáre:

  1. Akosi som domotal stránky.... mám to zdvojené :( zmazal som staršie príspevky, že sa to opraví, ale neviem či to bude OK..tak prepáčte)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak moc neradostná správa. Dnes som chcel skúsiť novú FIESTU WRC, ale zasa sa modelári aut predbiehajú, kto urobí detailnejšií model.... Ani som sa nemhol pohnúť zo štartu. ..... Po pár skokoch som to vzdal. Skúsim radšej Octávku a seká mi to nepravidelne. Čo je ? Po kontrole všetkého som zistil,že 512 MB RAM je v čudu. Ostalo mi ešte 512 MB, ale ani nepíšem, čo mi už teraz nejde....
    Takže testy síce budú, ale už nedokončím uvedené opravy... Urobím inštalátor a počkám, či ostanú nejaké zvyšné many po Vianociach... pochybujem :(

    ...To som si dal za darček na Mikuláša ...a ešte budú Vianoce .....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Miro,
    pokud máš málo paměti na grafice a v kompu, tak můžeš u aut i tratí zmenšit textury.

    Na FPS to velký vliv nemá. Mám GF7600GTS a zatím všechno šlape(hraju 800x600 100fps, u Šumburku průměr 54fps na 1280x1024).
    Na NB mám integrovanou Radeon 4200 a třeba nová fábie evoII snížila fps na půlku(ze 40 na 20 CoteII), ale jen z pohledu na auto, z nárazníku to de.

    Super práce
    Zdarec Mato22

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To ja viem, že musím zmenšiť textúry, veď to aj robím u nových aut inak sa to nedá poriadne jazdiť.Spravil som chybu a takto to dopadlo. Pomáha mi aj Game Booster. Ale ja mám grafiku GF FX 5700 !!!

    Šumburk s pôvodnými textúrami som ani poriadne ešte nešiel. Po les a tam to končí prískokmi. Viem, že je balík menších textúr, ale to som ešte neskúšal, veď sa akosi vytratil z turnajov...
    A čo sa týka pamäte, tak 512 MB je málo skoro na všetko. Ale zajtra mi príde do páru nová, tak to bude OK :)

    Tak ahoj a dík.

    OdpovedaťOdstrániť